Tegnap óta szállít utasokat a négyes metró, ráadásul vasárnap éjfélig ingyenesen lehet kipróbálni. Mindenkinek ajánljuk, mert ilyen építészeti megoldásokkal eddig nem lehetett találkozni Magyarországon. Fényképeket direkt nem osztunk meg, mert a hatalmas terek látványát úgysem adják vissza. Tegnap volt az egyetlen lehetőség, amikor össze lehetett hasonlítani a felszínen közlekedő gyors buszokat az új metróval, mivel mától nagy mértékben átalakult Budapest tömegközlekedése. Kelenföld vasútállomástól indultunk, a cél pedig a Keleti pályaudvaron elhelyezkedő információs tábla volt.
A busz és a metró közötti 7 perces különbség - ami 25%-os időspórolás - kisebb forgalomban kevesebb, dugó esetén jelentősen több lehet. Persze a két vonatállomás között vasúttal a leggyorsabb eljutni, azonban ezt a lehetőséget kizártuk, mivel a városi szakasz is pótjegy köteles, illetve nagyjából óránként követik egymást a szerelvények. Ami még szokatlan az új metróval kapcsolatban, hogy mostantól Magyarországon is van lehetőség metrón belüli dupla átszállásra, azaz egy utazás alkalmával három különböző metróvonalat is igénybe venni.