A tegnapi nap folyamán ilyen címmel jelentek meg írások a Wizz egyik London - Budapest járatáról: "A járat, amely soha nem indul időben", "Budapesti a legtöbbet késő repülőjárat", "Anglia legpontatlanabb járata a Wizz Airé". A cikkek arra voltak kihegyezve, hogy a járat mindig késve száll fel, de kérdem én, nem az a lényeg, hogy időben érkezzen? Általában a menetrend felül van tervezve, szóval ha egy gép pár perc késéssel indul, akkor jó esély van rá, hogy akár 10-20 perccel is a menetrendben szereplő idő előtt szálljon le. Azonban néha még a pontos érkezés sem számít, például első amerikai landolásunk után több mint egy órát még a gépben kellett ülni, persze ez egy nagyon zsúfolt nap volt a JFK reptér életében. Amúgy a Wizz W62206 számú járata ma is, tegnap is és tegnap előtt is a menetrendben szereplő idő előtt szállt le. A légitársaság sajtóközleménye a Wizz Air "leghíresebb" járatáról:
A Wizz Air mai W62206 számú, Londonból Budapestre tartó járata ma megint időben szállt fel. A mai járat a menetrendben szereplő időpontban, 14:25-kor indult a beszállókaputól, fedélzetén 154 utassal. A légitársaság az után tette meg ezt a bejelentést, hogy a média világszerte helytelenül a világ legpontatlanabb járatának nevezte a W62206 számú járatot. A járat pontatlanságáról szóló pletykákat olyan szerencsevadászok kezdték el terjeszteni, akik az utasok kártérítési kérelmeiből akarnak hasznot húzni. Az ügyeskedők csak akkor tekintették pontosnak a járatot, amikor az a menetrendben meghatározottnál korábban indult el.
2013. június 1-től máig a W62206 számú járatok majdnem 50 százaléka indult pontban 14:25-kor (GMT), és további 26% indult a menetrendben szereplő időponttól számított 15 percen belül, amely a nemzetközi piaci sztenderdek és a brit polgári légügyi hatóság szerint sem minősül késésnek, vagyis ezek a járatok is időben indultak. Múlt hónapban, februárban a Wizz Air Lutonból induló összes járatának 88 százaléka pontosan indult.
„Nagyon örülünk, hogy a London-Budapest járatunk ekkora nyilvánosságot kapott néhány ügyeskedő hamis vádjainak köszönhetően” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. –„Ma a W62202 számú járat pontban 14:25-kor szállt fel helyi idő szerint, csak úgy mint az ezen a számon repülő napi járatok 73 százaléka, amelyek szintén pontosan indultak. A Wizz Air a London Luton repülőtéren a második legtöbb járatot üzemeltető légitársaság 28 közép- és kelet-európai útvonallal. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy utasaink kiváló szolgáltatásban részesüljenek. Kulcsfontosságú számunkra, hogy a járatok időben induljanak, és ami még fontosabb, hogy időben érkezzenek – ezt naponta több száz járatunk utasa tapasztalhatja. Szeretnénk a szerencsevadászoknak megköszönni, hogy ilyen széleskörű publicitást biztosítottak járatunknak világszerte, méghozzá ingyen, hiszen a Wizz Air W62206 számú járata az egyik legtöbbet emlegetett járattá vált, miközben a járatok majdnem 80 százaléka időben érkezik!” – tette hozzá Daniel de Carvalho.