Sok-sok bejelentés történt az utóbbi napokban, amelyekről még nem született bejegyzés, szóval most pontokba szedve megpróbálom összeszedni a leglényegesebbeket:
- December 17-én köszöntötte az idei 9 milliomodik utasát a Budapest Airport, ezzel átadta a múltnak a 2011-es év utasforgalmi rekordját, amikor 8,9 millió utas indult és érkezett a ferihegyi terminálokon keresztül. Ha gördülő 12 hónapot veszünk figyelembe, akkor az éves utasforgalom már október végén átlépte a 9 milliós határt.
- A Ryanair elkezdte árusítani a jegyeket a Budapest - Athén útvonalra, az április 1-jén induló új járatra 18-20 ezer forintba kerülnek a legolcsóbb oda-vissza repülőjegyek - talán lesz még olcsóbb is.
- A Norwegian a Budapest - Koppenhága útvonalon a jövő nyári menetrendben hatról nyolcra emeli heti járatszámát, ezzel csütörtökön és vasárnap is napi két járat lesz - szombat viszont kimarad.
- A Wizz Air göteborgi járata január 31-ig a repülőtéren végzett munkálatok miatt nem a Göteborg City (GSE), hanem a svéd város fő légi kikötőjébe, Göteborg Landvetter (GOT) reptérre közlekedik az eddigi érvénybe lévő menetrend szerint.
- Az Iberia június elejétől új járatot indít Madridból Budapestre, ezzel jövőre újabb légitársaságot köszönhet a budapesti repülőtér. Mivel hagyományos légitársaságról lévén szó, olcsó repjegyeket nem érdemes tőlük remélni, azonban a heti 7 járat két szempontból is jól jöhet. Egyrészt kedvező átszállási lehetőséget biztosít elsősorban Dél-Amerika irányába, másrészt pedig hátha jobban árversenyre kényszeríti a Budapest - Madrid útvonal másik két szereplőjét, a Wizz Air-t és a Ryanair-t.