Európa legnagyobb légitársaságának növekedése úgy tűnik megállíthatatlan, a napokban még egy, immár a 73. bázis repülőteret jelentették be. Ez azt jelenti, hogy októbertől 73 olyan repülőtér lesz Európában és Észak-Afrikában, ahol legalább egy Ryanair gép éjszakázik, illetve a repülőgéphez szükséges személyzet is erről a repülőtérről indul munkába. Október végétől 5 gépet helyeznek a német főváros Schönefeld repülőterére, 16 új útvonalat indítanak, azonban sajnos Budapest nincs közöttük.
Az utóbbi évben a Ryanair főleg Nyugat-Európában próbált terjeszkedni, a fapadosok helyett jellemzően a hagyományos légitársaságokkal kezdett versenyezni. Ennek egyik legfőbb jele, hogy a másodlagos repterek helyett elkezdtek a városközponthoz közeli légi kikötőkbe is repülni - legalábbis nagyobb számban, mint korábban. Kérdés persze, hogy a Ryanair mikor kezd el jobban kelet felé terjeszkedni. Például az eddig a Wizz Air fő piacának számító Lengyelországban az utasszámot tekintve már sikerült megelőzniük a magyar fapadost, azonban Magyarországon és Romániában még nagy előnnyel vezet a Wizz Air. Persze már egy ideje hallani lehet arról, hogy hamarosan a Ryanair jelentős kapacitást helyez keleti szomszédunk repülőtereire, amely jelentős versenyre kényszeríthetné a Wizz Airt. Azonban egyelőre csak fikcióról beszélhetünk.