Februárban is folytatta az ír fapados légitársaság a november óta tartó 20-30 százalékos növekedési ütemét. A Ryanair 4,5 milliós 2014-es februári utasforgalmát 1,3 millióval, azaz 29%-kal haladta meg a most februári 5,8 milliós utasforgalom. A növekedés mögött két tényező húzódik, egyrészt a kapacitás is növekedett, másrészt a gépenkénti átlagos utasszám (azaz az úgynevezett Load Factor) is jelentősen meghaladta az előző évi értéket.
Azonban a Ryanair flottája csak pár repülőgéppel bővült, ezért a kapacitás növekedését más okozta. Az előző években a téli időszakban a Ryanair számos gépet a betonon tartott, azaz egyszerűen jóval kevesebb géppel repültek. Ezen a télen azonban eltértek ettől a szokásuktól és februárban közel 4.000 járattal többet üzemeltettek, mint egy évvel korábban. Az ír fapados 189 fős gépein pedig átlagosan 168 fő utazott, a 2014-es érték 147 fő volt. Úgy néz ki, hogy kezd beérni a Ryanair tavalyi arculatváltása és a márciussal záródó üzleti évben valószínűleg meglesz a 90 milliós éves utasforgalom.
Azonban a Ryanair flottája csak pár repülőgéppel bővült, ezért a kapacitás növekedését más okozta. Az előző években a téli időszakban a Ryanair számos gépet a betonon tartott, azaz egyszerűen jóval kevesebb géppel repültek. Ezen a télen azonban eltértek ettől a szokásuktól és februárban közel 4.000 járattal többet üzemeltettek, mint egy évvel korábban. Az ír fapados 189 fős gépein pedig átlagosan 168 fő utazott, a 2014-es érték 147 fő volt. Úgy néz ki, hogy kezd beérni a Ryanair tavalyi arculatváltása és a márciussal záródó üzleti évben valószínűleg meglesz a 90 milliós éves utasforgalom.