Márciusban is folytatta az ír fapados légitársaság a november óta tartó 20-30 százalékos növekedési ütemét. A Ryanair 5,2 milliós 2014-es márciusi utasforgalmát közel 1,5 millióval, azaz 28%-kal haladta meg a most márciusi 6,7 milliós utasforgalom. A növekedés mögött két tényező húzódik, egyrészt a kapacitás is növekedett, másrészt a gépenkénti átlagos utasszám (azaz az úgynevezett Load Factor) is jelentősen meghaladta az előző évi értéket.
Azonban a Ryanair flottája csak pár repülőgéppel bővült, ezért a kapacitás növekedését más okozta. Az előző években a téli időszakban a Ryanair számos gépet a betonon tartott, azaz egyszerűen jóval kevesebb géppel repültek. Ezen a télen azonban eltértek ettől a szokásuktól és márciusban 4.800 járattal többet üzemeltettek, mint egy évvel korábban. Az ír fapados 189 fős gépein pedig átlagosan 170 fő utazott, a 2014-es érték 151 fő volt. Úgy néz ki, hogy kezd beérni a Ryanair tavalyi arculatváltása és a márciussal záródó üzleti évben - az európai légitársaságok között elsőként - átlépte a 90 milliós éves utasforgalom.
Azonban a Ryanair flottája csak pár repülőgéppel bővült, ezért a kapacitás növekedését más okozta. Az előző években a téli időszakban a Ryanair számos gépet a betonon tartott, azaz egyszerűen jóval kevesebb géppel repültek. Ezen a télen azonban eltértek ettől a szokásuktól és márciusban 4.800 járattal többet üzemeltettek, mint egy évvel korábban. Az ír fapados 189 fős gépein pedig átlagosan 170 fő utazott, a 2014-es érték 151 fő volt. Úgy néz ki, hogy kezd beérni a Ryanair tavalyi arculatváltása és a márciussal záródó üzleti évben - az európai légitársaságok között elsőként - átlépte a 90 milliós éves utasforgalom.