A tegnapi Ryanair sajtótájékoztatón jelentették be a két új útvonalat, viszont a járatok csak most kerültek be a menetrendbe. Máltára március 19-én, míg Malagába március 24-én indul az első járat. Mindkét útvonal esetében igaz, hogy a járatsűrűség heti kettő lesz. Sajnos elmaradt a járatindító akció, ugyanis Máltára 40.000, Malagába közel 50.000 forintba kerülnek a legolcsóbb oda-vissza jegyek. Persze lehet reménykedni, hogy idővel lejjebb mennek a jegyárak, de azért ez most elég nagy csalódás. Kérdés, hogy mennyire alakul ki árverseny ezen a két útvonalon a Wizz és a Ryan között, bár ebben a pillanatban nehéz ezzel kapcsolatban optimistának lenni.
A két új járat mellett jelenleg az látszik a menetrendből, hogy se Eilat, se Tampere nincs a nyári úti célok között, persze ez még változhat. Ezen kívül érdekes, hogy a Ryanair sajtóközleménye 2 Budapesten állomásozó gépről ír, azonban a menetrendből arra a következtetésre lehet jutni, hogy - ahogy jelenleg is - 3 gép fog a Liszt Ferenc repülőtéren állomásozni. A tervek szerint jövő évben 1,7 millió utasa lesz Ryanairnek Budapesten, ami várhatóan a teljes ferihegyi utasforgalom 15-17%-a.