9 útvonalon sűrít a Wizz jövő télen
- 9-ről 10-re emelkedik a budapesti bázison állomásozó gépek száma a téli időszakban
- a bázison 5db A321-es (230 ülés) és 5 db A320-as (180 ülés) repülőgép fog szolgálatot teljesíteni
- a tervek szerint szeptember közepétől visszatér a marosvásárhelyi járat (ezzel együtt megszűnik az ideiglenes kolozsvári útvonal)
- szeptember 22-től új úti cél: BORDEAUX
- 3 budapesti útvonalat nem budapesti bázison állomásozó gép fog kiszolgálni: Varsó, Szófia és Kijev (azaz a repülő útvonala például: Varsó-Budapest, majd Budapest-Varsó)
- december közepétől Frankfurt-Hahn reptér helyett Frankfurt központi repülőterét használja a Wizz budapesti járata
- 9 útvonalon növekszik a heti járatsűrűség:
- FRANKFURT +5 (heti 7)
- TEL-AVIV +3 (heti 10)
- LONDON +2 (heti 30)
- EINDHOVEN +1 (heti 12)
- BRÜSSZEL-CHARLEROI +1 (heti 11)
- MOSZKVA +1 (heti 7)
- LÁRNAKA +1 (heti 3)
- MÁLTA +1 (heti 3)
- NÁPOLY +1 (heti 3)
- 1 útvonalon csökken a heti járatsűrűség:
- igaz, hogy Máltára heti kettő helyett heti három járat a lesz, azonban az eddigi A321-es gépek helyett A320-as gépek fogják a járatot kiszolgálni, azaz hetente eddig irányonként 460 ülés (=2x230) helyett most 540 ülés (=3x180) lesz
- a menetrend elég telítettnek néz ki, szóval ebből arra lehet következtetni, hogy nem igazán lesz még több új útvonal
- érdemes tudni, hogy mivel jövő tél még elég messze van, emiatt sok minden változhat, habár az utóbbi években ez kevésbé jellemző